Friday, December 29, 2006

Relaxen in Melbourne


We hebben een weekje gerelaxed in Melbourne bij Ritchie (CJ's promotor) om ons voor te bereiden op Nieuwjaar. We kunnen eindelijk terug op het internet en maken er allemaal gretig gebruik van. Ik lees eindelijk m'n mails, maak mijn werk eindelijk af - behoorlijke opluchting- en gooi deze blog online. Een gsm mis ik absoluut niet, ik weet zelden welke dag het is (laat staan het uur) maar van een internetgebrek moest ik toch even afkicken.

Verder is vooral luieren aan de orde: beetje wandelen, krab gaan eten in lekker seafood restaurant, Little Italy bezoeken (Richmond), barbecuen, filmpjes zien uit de oneindige inhouse collectie , zonnen op St-Kilda Beach, naar de Jam Factory bioscoop, naar de kapper gaan, gaan shoppen voor een NYE outfit - alles is hier zo goedkoop dat je zelden iets kan laten liggen. MAG laten liggen, eigenlijk.

We logeren in een loft waar nog 4 andere mensen wonen/logeren, zodat we in totaal met z'n zevenen in een ruimte verblijven. Soms nogal krap, gelukkig woont hier ook een ultiem lief hondje om de gemoederen te verzachten (zie foto).